עמידרור מרגיע: "המצב בגבולות ישראל בטוח יותר מבעבר"

    דאעש הוא ארגון טרור שהולך בדרך של שליטה בשטח תוך הקמת מדינה. דרך זה הוא מגייס אנשים ומביא תחת כנפיו ארגונים ברחבי העולם
    שלום בידרמן No Comments on עמידרור מרגיע: "המצב בגבולות ישראל בטוח יותר מבעבר"

    ברמת הגולן היו בעבר ערוכות דיויזיות שריון סוריות, מאות טנקים, קני ארטילריה, מטוסים ועוד. כל זה לא קיים • חיזבאללה לא פנוי לפתוח חזית נוספת, אבל בכל יום הוא יכול להחליט שהיום הוא נותן את הנקמה

    עמידרור צילום: Flash90
    דאעש הוא ארגון טרור שהולך בדרך של שליטה בשטח תוך הקמת מדינה. דרך זה הוא מגייס אנשים ומביא תחת כנפיו ארגונים ברחבי העולם
    14:23
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on בחסדי שמים: סוכלה חוליית טרור שתכננה לפוצץ מטען על חיילים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש המל"ל לשעבר האלוף במיל. יעקב עמידרור שאמר היום כי נשק רוסי, מהמשוכללים ביותר של מוסקבה, הגיע כבר לידי חיזבאללה אומר כי הנשק המסוכן שנמצא אצל הסורים צריך לקחת בחשבון שמשם הכל זולג.

    בשיחה עם אבי מימרן אמר עמידרור כי כל הנשק המשוכלל הזה הגיע לסוריה עוד לפני פריסת האוויר הרוסית. זה קשור לזה שהרוסים מעולם לא חדלו למכור נשק לסורים.

    איך אתה רואה את הסיטואציה מסביב של מילציות במקום מדינות?

    ברמת הגולן היו בעבר ערוכות דיויזיות שריון סוריות, מאות טנקים, קני ארטילריה, מטוסים ועוד. כל זה לא קיים. מלבד זאת תמיד חישבנו כמה זמן יקח לצבא העיראקי לבוא לתמוך בסורים. כעת אין צבא עיראקי וגם לא סורי. כך שהמצב לא גרוע יותר.

    יש בעיה של נשק איראני שמקיף את המדינה וכלפי זה המדינה מקימה את כיפת ברזל ושרביט קסמים, אם תהיה לחימה כוללת נגד חיזבאללה הוא יצליח לירות חלק נכיר, אבל בשביל זה מתכוננים.

    חיזבאללה נזהר כיום. גם בגלל לקחי מלחמת לבנון וגם בגלל העיסוק שלו בסוריה. כך שהוא לא נמצא כיום במצב של איום על מדינת ישראל אלא איום ע כוחות בגבול. לדעתי המצב כיום טוב יותר ללא ספק.

    מה זה דאעש בעינך?

    דאעש הוא ארגון טרור שהולך בדרך של שליטה בשטח תוך הקמת מדינה. דרך זה הוא מגייס אנשים ומביא תחת כנפיו ארגונים ברחבי העולם. יש לו הצלחה בכמה מקומות. הוא מסוכן כי כללי ההתנהגות שלו אכזרית אבל היכולות שלו פרימיטביות, חיזבאללה יותר מסוכן ממנו. מה שצריך זה לעקוב אחריו ולראות איך עוצרים אותו מלהתקרב לגבול.

    התייחסות שלך למתח בצפון מאז חיסול קונטר

    חיזבאללה לא פנוי לפתוח חזית נוספת, אבל בכל יום הוא יכול להחליט שהיום הוא נותן את הנקמה שהוא חייב. צריכים להיות זהירים אבל החיים חזרו למסלולם וטוב שכך.



    0 תגובות